• ראשי
  • /
  • תובעת בת 80 דורשת 1.2 מיליון שקלים מרשת "קפה קפה" – שברה את רגלה בגלל צפיפות בבית הקפה

תובעת בת 80 דורשת 1.2 מיליון שקלים מרשת "קפה קפה" – שברה את רגלה בגלל צפיפות בבית הקפה

תובעת 1.2 מיליון מרשת קפה קפה. צילום הכתבה

פורסם ב- ידיעות תל אביב, 09/2020

תביעה: שברתי את רגלי בגלל צפיפות בבית הקפה בקניון איילון

לטענתה, היא נותחה פעמים רבות והניתוחים פגעו בפרנסתה.

אישה בת 80 נפלה ושברה את רגלה בסניף רשת "קפה קפה" בקניון אילון ברמת גן.

עתה, היא תובעת את הרשת ואת החברה הזכיינית של הסניף בסכום של 1,275,000 שקלים על הנכות הקשה שנגרמה לה.

לפני ימים אחדים הוגש כתב התביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות ענת גינזבורג, עורכת דין שמתמחה בתביעות נזיקין, ונטען בו שהפציעה נגרמה מהצפיפות שהייתה בבית הקפה.

עוד נטען בתביעה שלפני התאונה הייתה התובעת אישה בריאה ופעילה, אשר עסקה בתחום הפרסום והתנדבה בתחומים רבים.

לפי כתב התביעה, לפני ארבע שנים בקירוב בילו התובעת, בעלה וחבריהם בסניף "קפה קפה" בקניון איילון ברמת גן בשעות הערב. המקום היה עמוס בשולחנות ובעיסאות שהיו דחוקים, צפופים ביותר וסמוכים מאד זה לזה, וכך אף השולחן אליו הסבה התובעת, היה דחוק וצמוד לשלוחן שלידו". התאונה אירעה לאחד שהתרוממה התובעת מהכיסא שישבה עליו וניסתה להזיזו לאחור כדי שתוכל לעזוב את השולחן, אך עקב הצפופיות הרבה כשלה ונפלה ארצה.

"במקום לבלות בנעימים התובעת מצאה את עצמה שרועה על רצפת בית הקפה, זועקת וסובלת מכאבים קשים", נכתב בתביעה. עוד מפורט שם שבעלה וחבריהם ניסו לסייע לה להתרומם מהרצפה.

למשמע בכייה וזקותיה הגיע למקום איש בטחון והזמין אמבולנס. הצוות הרפואי שהגיע למקום העניק לתובעת טיפול ראשוני ולאחר מכן פינה אותה לבית החולים איכילוב, ושם נבדקה והתברר שיש לה שבר בעצם הירך של רגלה השמאלית.

התובעת נותחה במפרק הירך, בצידו השמאלי של האגן, והמפרק כולו הוחלף במפרק מלאכותי. עקב נכותה שנגרמה מהתאונה בבית הקפה, היא נאלצה להיות בשיקום ממושך ובו אישפוזים וניתוחים, "מה שפגע בין היתר בכושר השתכרותה ממשרד הפרסום בו עבדה שנים רבות, צברה מוניטין ועשתה חייל במשך שנות דור", לשון התביעה.

בכתב התביעה נטען כי הרצון להציב מספר רב של שולחנות על מנת למקסם את רווחי הנתבעות הינו אינטרס כלכלי של הנתבעות, הבא על חשבון הציבור בכלל ועל חשבונה של התובעה בפרט". עוד נכתב שם ש"כאשר הנתבעות החליטו להציב את השולחנות בצפיפות, היה עליהם לקחת בחשבון את מידת המעברים שנקבעה בתקנות הרלבנטיות על מנת לאפשר לבאי בית הקפה מעבר בטוח ללא מעידה, תמרון וכיוצא בזה, ובכך התאונה הייתה נמנעת".

מרשת "קפה קפה" לא התקבלה תגובה עד מועד סגירת הגיליון.

 

שיתוף

כתבו עלינו נוספים

ענת גינזבורג, משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים ידאג לכם לפיצוי הטוב ביותר!

להערכת סיכוי ושווי תביעתך ללא התחייבות, חייג עכשיו או מלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך

דילוג לתוכן