• ראשי
  • /
  • תאונה בתנועה – תביעה נגד עיריית תל אביב

תאונה בתנועה – תביעה נגד עיריית תל אביב

בת 80 תובעת את העירייה: רגליי הסתבכו ברשת דייגים שהיתה מונחת על הרציף בנמל יפו, ועקב כך נפלתי ונגרמו לי חמישה שברים. פורסם ב"ידיעות תל אביב" 22/06/2018
צילום הכתבה

בת 80 תובעת את העירייה: רגליי הסתבכו ברשת דייגים שהיתה מונחת על הרציף בנמל יפו, ועקב כך נפלתי ונגרמו לי חמישה שברים

פורסם ב"ידיעות תל אביב" 22/06/2018 / מירב שלמה-מלמד

תושבת תל אביב-יפו, 80, הגישה תביעה לבית משפט השלום בעיר נגד העירייה והרשות לפיתוח כלכלי בנמל יפו. היא טוענת: "נפצעתי קשה כאשר רגליי הסתבכו ברשת דייגים שהיתה מונחת על הרציף".

התובת מפרטת בתביעה, שהוגשה במצעות עו"ד ענת גינזבורג, כי היא וחברתה יצאו ממסעדה בנמל יפו באחד הימים ופסעו על הרציף לכיוון החניה. לדבריה על רצפת הרציף ביו מונחות רשתות דייגים ופתאום הסתבכו רגליה באחת הרשתות. כאשר ניסתה לחלץ את רגליה איבדה, לטענתה, את שיווי משקלה, נפלה ונחבלה קשה בכף רגלה.

לדבריה, היא עברה סדרה של בדיקות ואשפוזים, והרופאים אבחהנו כי בשל התאונה נגרמו לה חמישה שברים. רגלה הושמה בגבס, ואחר כך היא נעזרה במגף אורטופדי ונאלצה ללכת בעזרת הליכון.

בהמשך, לטענתה, החלה לסבול גם מכאבי גב, והרופאים המליצו לה על ניתוח בכף הרגל. עוד טוענת התובעת כי מאז התאונה ועד היום היא מקבלת טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה "אך ללא שיפור במצבה".

בחוות עתו של מומחה בכירורגיה אורתופדית שצורפה לתביעה נקבע כי היא מוגבלת בהליכה, מתהלכת בצליעה ניכרת, אינה מסוגלת לשאת משקל מינימאלי, מתקשה לעמוד יותר מכמה דקות ונזקקת למקל הליכה אפילו בהליכה למרחקים קצרים.

סכום הפיצוי הושאר להמחלטת בית המשפט.

מהעירייה נמסר: "עמדתנו תוצג במסגרת הגשת כתב הגנה בהליך המשפטי".

 

צילום הכתבה בתמונה –

שיתוף

כתבו עלינו נוספים

ענת גינזבורג, משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים ידאג לכם לפיצוי הטוב ביותר!

להערכת סיכוי ושווי תביעתך ללא התחייבות, חייג עכשיו או מלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך

דילוג לתוכן