• ראשי
  • /
  • קשישה בת 80 נפטרה עקב תאונת דרכים. הפיצוי ליורשיה – 450,000 ש״ח.

קשישה בת 80 נפטרה עקב תאונת דרכים. הפיצוי ליורשיה – 450,000 ש״ח.

הידיעה פורסמה בתאריך 29.07.2016 בידיעות אחרונות מקומון רמת גן גבעתיים קרית אונו.
צילום הכתבה

הידיעה פורסמה בתאריך 29.07.2016 בידיעות אחרונות מקומון רמת גן גבעתיים קרית אונו, מאת נועה בן צבי.

בת 80 מהאזור נפצעה קשה לאחר שיצאה מרכבה החונה. כעבור עשרה חודשים נפטרה. משפחתה טענה כי עקב התאונה חרב עליה עולמה ונגרמו לה נזקים כספיים והספדי השתכרות. בהסכם פשרה נקבע כי היא תפוצה בכ-450 אלף שקל.

בני משפחתה של קשישה בת 80 מהאזור שנפטרה בגלל פציעותיה בתאונת דרכים, יפוצו ב 452,180 שקל.

את התביעה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב עו"ד ענת גינזבורג. התובעים הם בני משפחתה ויורשיה החוקיים של תושבת בקעת אונו, בת 80 שנפטרה זמן קצר אחר שנפגעה בתאונת דרכים קשה. התביעה נטען כי עד יום התאונה הייתה הקשישה אישה חזקה ושמחה, שתפקדה באופן עצמאי. היא הייתה נשואה באושר. בשנת 2011 נסע הקשישה ברכב וישבה לימין הנהג, בעלה. אחרי שהוא חנה היא יצאה מהמכונית. נהג שנסע במהירות פגע ברכבם. בתביעה נטען כי מעוצמת הפגיעה נפגעו עוד שני כלי רכב שחנו אחרי הרכב הזה. מעוצמת החבטה הועפה הקשישה על המדרה פצועה קשה וחבולה בכל חלקי גופה.

היא פונתה ממקום התאונה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא תל השומר באמבולנס. הקשישה היתה במצב קריטי וסבלה מפגיעה רב מערכתית בראשה, צוורה, שוק ימין, שברים בחזה, פגיעה בבטן ועוד.

היא הוכנסה לניתוח חרום ולאחריו הייתה בכסנת חיים כשישה שבועות. בזמן הזה היא נותחה כמה וכמה פעמים, לאחר מכן עברה הקשישה להתאוששות ועשרה חודשים אחרי התאונה היא נפטרה.

בני משפחתה סעדו אותה כל העת. הם טענו כי נגרמו להם הוצאות מוגברות ובכלל זה הפסדי השתכרות, נסיעות, חניות, אוכל ועוד. המשפחה טענה בכתב התביעה כי לאחר המקרה חרב עליה עולמה. לפני התאונה קיבחה הקשישה רנטה חודשית של נפגעי רדיפות הנאצים וקצבת זקנה. עקב פטירתה נגרם לעזבון נזק ממוני בגין הוצאות קבורה ומצבה, הוצאות שהן מעבר להוצאות בגין האבל על מותה.

המשפחה טענה בתביעה כי על הנתבעים חברות הביטוח, לפצותם בין היתר בגין הפסדרי תמיכה ותלות, הפסדי הכנסות מרנטה וקצבת זקנה.

המשפחה ביקשה בכתב התביעה לפצותה בגין הנזקים המיוחדים והכלליים שנגרמו לה בתוספת הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

השבוע הגיעו הצדדים להסכם פשרה ולפיו ישלם הנהג הפוגע לבני המשפחה, באמצעות חברת הביטוח, סכום של 452,180 שקל, ותביעות הצדדים נמחקו.

שיתוף

כתבו עלינו נוספים

ענת גינזבורג, משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים ידאג לכם לפיצוי הטוב ביותר!

להערכת סיכוי ושווי תביעתך ללא התחייבות, חייג עכשיו או מלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך

דילוג לתוכן