• ראשי
  • /
  • נפל לתוך משאית אשפה ויפוצה

נפל לתוך משאית אשפה ויפוצה

200 אלף שקל - זה הפיצוי אותו יקבל עובד שנפל למשאית הפינוי בהוד השרון. פורסם ב-ידיעות השרון - כפר סבא, 04/05/2018
צילום הכתבה

200 אלף שקל – זה הפיצוי אותו יקבל עובד שנפל למשאית הפינוי בהוד השרון בזמן שמדחסיה עבדו, ושנגרמו לו שברים בעמוד השדרה כתוצאה מכך.

פורסם ב-ידיעות השרון – כפר סבא, 04/05/2018

עובד איסוף אשפה, שנפצע במהלך עבודתו בהוד השרון, יקבל פיצוי בסך של כ-200 אלף שקלים,

כך נקבע באחרונה בבית המשפט השלום בתל אביב, במסגרת הסכם פשרה בין פרקליטתו של העובד, עו"ד ענת גינזבורג, לבין חברת הביטוח המבטחת את החברה הקבלנית שבה עבד העובד, אשר פינתה אשפה בעבור איריית הוד השרון.

התאונה התרחשה בשנת 2012. העובד בן 30, נשוי ואב לשניים, נסע במכונית איסוף אשפה של החברה. לפתע, תוך כדי נסיעה, נפל לתוך משאית האשפה, כשהמדחס פעל. מאחר שכך, נתפס במכונה, ונגרמו לו נזקי גוף קשים.

לאחר התאונה, פונה העובד לבית חולים מאיר בכפר סבא, עבד סדרה של בדיקות ואושפז למשך שבוע ימים. בהמשך הוא טופל על ידי כמה רופאים, בעקבות תלונות על כאבים בצוואר ובראש, סחרחורות, ורדימות ביד ימין וברגל ימין. אחרי בדיקות וטיפוליםרבים הוא אובחן כסובל משבר בעמוד שדרה, משברים בחוליות ומפריצת דיסק.

העובד הגיש תביעה לבית משפט השלום בתל אביב, שעל פיה התאונה נחשבת על פי החוק כתאונת דרכים, אשר הוכרה על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה.

ועדה רפואית של הביטוח הלאומי קבעה לעובד אחזורי נכות גבוהים זמניים, ובהמשך עשרה אחוזי נכות לצמיתות, בשל שברים בחוליות עמוד השדרה הצווארי.

בתביעה נטען, כי בעקבות התאונה נפגע כושר השתכרותו, וכי בהתחשב בנכותו הקשה, הוא נזקק ויזדקק בעתיד לטיפולים רפואיים, חלקם במסגרת פרטית מעבר לסל הבריאות. כן תבע העובד פיצויים כספיים, בגין הכאב והסבל שחווה.

בהסכם פשרה שהושג בין הצדדים נקבע, כי חברת הביטוח תשלם לעובד 161 אלף שקל, נוסף על סכום של כ-28 אלף שקל, ששולם לו על ידי המוסד לביטוח לאומי.

צילום הכתבה בתמונה –

שיתוף

כתבו עלינו נוספים

ענת גינזבורג, משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים ידאג לכם לפיצוי הטוב ביותר!

להערכת סיכוי ושווי תביעתך ללא התחייבות, חייג עכשיו או מלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך

דילוג לתוכן