• ראשי
  • /
  • אלמנת פועל בניין לא מקבלת קצבה כי הוא טרם הוכר כנפגע תאונת עבודה

אלמנת פועל בניין לא מקבלת קצבה כי הוא טרם הוכר כנפגע תאונת עבודה

פורסם ב"הארץ", 26/08/2018
צילום הכתבה

פורסם ב"הארץ", 26/08/2018

שלושה חודשים לאחר שדוד יגודייב נהרג בתאונת באתר בנייה, אלמנתו עדיין לא מקבלת קצבה על מותו – מכיוון שהרשויות מסרבות להעביר לה מסמך שמכיר בו כנפגע תאונת עבודה.

הפועל, דוד יגודייב, נמחץ למוות באתר הבנייה שבו עבד בתל אביב, אולם המשטרה, פרקליטות המדינה ומשרד העבודה והרווחה טרם סיימו את חקירת המקרה, ולא מעבירים לרעייתו כל עחמר. ד שתסתיים החקירה, הרעיה, מרגריטה יגודייב, לא יכולה לפנות לביטוח הלאומי כדי לקבל קצבת תלויים של הרוג מפגיעת עבודה.

יגודייב, בן 59, נהרג בתאונה בבניין שמקימה חברת "אלקטרה בנייה" ברמת אביב ב-18 במאי. הוא עבד על במת הרמה ניידת ברווח שבין שתי מרפסות, נלכד בין במת ההרמה לרצפת המרפסת שמעליו ונמחץ. מותו נקבע במקום. מאז הפכה לאלמנה, מרגריטה יגודייב, שאינה מדברת עברית ומקבלת קצבת נכות, מתקשה להתקיים. בנה אליעזר, גם הוא פועל בניין, מספר כי מאז מותו של אביו הם מתמודדים לא רק עם הצער, אלא גם עם הביורוקרטיה מול משרדי הממשלה.

"הגענו למצב כל כך קשה שאין לאמא מה לאכול", סיפר אליעזר ל"הארץ". "אין גם איך לשלם חשבונות ושכר דירה. אמא שלי לא יכולה לעבוד, ואבא שלי עבד כפועל בניין באתרי בנייה. הוא לא פחד, ועשה מה שביקשו ממנו כדי להביא פרנסה הביתה. הוא ידע שעולם הבנייה הוא מאוד מסוכן אבל שאין לו ברירה".

צילום הכתבה בתמונה –

שיתוף

כתבו עלינו נוספים

ענת גינזבורג, משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים ידאג לכם לפיצוי הטוב ביותר!

להערכת סיכוי ושווי תביעתך ללא התחייבות, חייג עכשיו או מלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך

דילוג לתוכן